Akademie Cisco
Q: Jak mogę rozpocząć proces „połączenia” mojej akademii z ASC?
A: Po podpisaniu umowy poprowadzimy Państwa krok po kroku przez proces współpracy mailowo, bądź telefonicznie. Wszystko odbywa się przez platformę NetAcad.
Q: Czy współpraca jest darmowa?
A: Niestety nie. WSIiZ jako Academy Support Center musi utrzymywać instruktorów oraz naszą Akademię dlatego też współpraca wiąże się z kosztami. Aby zagwarantować jak największą jakość usług za swoją cenę podzieliliśmy nasze usługi na 4 warianty, różniące się cenowo i zależne od potrzeb szkół. Zapraszamy do kontaktu po więcej informacji.
Q: Kim jest „main contact” i jakie ma uprawnienia?
A: Main Contact jest osobą zarządzającą i reprezentującą Akademię Cisco. Odpowiada on za przydzielanie instruktorów, współpracę z ASC oraz powinien być osobą kontaktową podczas zgłaszania wszystkich problemów związanych z prowadzeniem Akademii. Każda Akademia musi mieć swojego przedstawiciela.
Q: Natrafiono na problem podczas prowadzenia akademii/kursu – gdzie należy go złosić?
A: Każdy problem należy prosimy zgłaszać mailowo (kdembowski@wsiz.rzeszow.pl), bądź poprzez formularz kontaktowy.
Q: Jesteśmy akademią współpracującą ze WSIiZ, lecz dalej nie mamy dostępu do kursów, dlaczego?
A: Prosimy się upewnić, czy mają Państwo instruktorów posiadających ukończone odpowiednie kursy instruktorskie. Sam dostęp do kursów nie przyznaje Akademii możliwości wykonywania szkoleń bez odpowiedniego personelu.
Q: Nie jesteśmy dłużej wspierani przez Państwa ASC, co może być tego powodem?
A: Najczęstszym tego powodem jest wygaśnięcie umowy wsparcia (nie przechodziła na czas nieokreślony). Z powodu archiwizacji wszystkich naszych umów będziemy w stanie bardzo szybko dowiedzieć się dokładnie wszystkich informacji na temat Państwa współpracy i znaleźć problem.
Q: Czy jako Instruktor mogę należeć do wielu akademii?
A: Tak, rola instruktora nie jest przypisana wyłącznie do jednej Akademii. Proszę mieć na uwadze, że samo przeszkolenie nie daje możliwości prowadzenia kursów – Akademia musi również mieć dostęp do materiałów edukacyjnych.
Q: Mam uprawnienia do prowadzenia kursu, który nie jest dostępny dla danej akademii, czy można to obejść?
A: Jedynym sposobem na umożliwienie Akademii prowadzenia kursów jest podpisanie umowy wsparcia na odpowiedni wariant.
Q: Czy jako Akademia Cisco możemy prowadzić płatne zajęcia dla słuchaczy?
A: Tak, AC nie muszą być ograniczone wyłącznie do prowadzenia zajęć dla studentów, bądź uczniów.
Q: Czy można u Państwa nabyć sprzęt laboratoryjny?
A: Wyższa Szkoła informatyki i Zarządzania, jako ASC pośredniczy podczas sprzedaży sprzętu laboratoryjnego firmy Cisco. Zestawy są aktualizowane na bieżąco, zgodnie z najnowszymi standardami.
Umowy, płatności
Q: Jaki wariant umowy wsparcia powinienem wybrać?
A: Przede wszystkim prosimy sugerować się potrzebami Akademii. Jeśli chcą Państwo prowadzić wyłącznie zajęcia IT Essentials nie ma potrzeby zawierać umowy na wariant posiadający wszystkie kursy. Prosimy o kontakt po więcej informacji, oraz porady.
Q: Szkoła nie jest w stanie nawiązać umowy na dłużej niż jeden rok, co w takim przypadku?
A: Oferujemy możliwość podpisania umowy na jeden rok. Jednakże, ponieważ współpraca powinna trwać przynajmniej 3 lata będziemy wymagać odgórnej płatności za cały ten okres. Współpraca na kolejne 2 lata będzie dla Państwa bezpłatna.
Q: Kiedy należy uiścić opłatę wsparcia?
A: Nasi przedstawiciele skontaktują się z Państwem pod koniec każdego roku kalendarzowego. Faktury zostaną wystawiane na przełomie miesięcy Styczeń / Luty
Q: Jak długo trwa proces podpisywania umowy?
A: Podpisanie umowy wsparcia zajmuje najczęściej do paru dni. Na długość całego procesu wpływa czas wysyłki dokumentów od Państwa, oraz zwrócenie jednego podpisanego egzemplarza.
Zostań Akademią Zostań Instruktorem Zostań Studentem Zapisz się na kurs!